جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

 دورخوانی و نقد و بررسی کتاب «جادوگر بیکار» در کتابخانه هفت‌چنار

کتابخانه هفت‌چنار منطقه ۱۰ نشست دورخوانی و نقد و بررسی کتاب «جادوگر بیکار» نوشته جانی رداری را با حضور امیرعلی امیری شاعر و نوجوانان علاقه‌مند روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه برگزار می‌کند.

 دورخوانی و نقد و بررسی کتاب «جادوگر بیکار» در کتابخانه هفت‌چناربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه هفت‌چنار منطقه ۱۰ نشست دورخوانی و نقد و بررسی کتاب «جادوگر بیکار» نوشته جانی رداری را با حضور امیرعلی امیری شاعر و نوجوانان علاقه‌مند روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

در این برنامه کتاب دورخوانی می‌شود و در ادامه نقد و بررسی توسط نوجوانان برگزار خواهد شد.

کتاب «جادوگر بیکار» یک کتاب معمولی نیست، زیرا هر قصه آن دارای سه پایان است، در حقیقت این کتاب وسیله‌ای است برای بازی کردن. روش بازی با آن هم به این شکل است که شما در ابتدا قصه را می‌خوانید و تصویر مربوط به آن را با دقت نگاه می‌کنید سپس آن پایانی را که از نظر شما منطقی‌تر و واقعی‌تر است انتخاب می‌کنید.

در خلاصه داستان آمده است: یکی بود، یکی نبود، یک جادوگر بیچاره‌ای بود… حتما تعجب می‌کنید! مگر جادوگر هم بیچاره می‌شود! معمولا در قصه‌ها هیچ جادوگری بیچاره نیست ولی این یکی با وجود آنکه جادوگر درجه یکی بود ولی باز بیچاره بود.

لازم به توضیح است شرکت در این جلسه برای تمامی مخاطبان آزاد است وهمه نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

کتابخانه هفت‌چنار در خیابان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان حسام‌الدین، کوچه محقق، بوستان ناظمی واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۷۸۷۷۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما